Reklamace, výměna, vracení zboží

Reklamace zboží


Dříve, než budete zasílat zboží zpět, vyplňte následující formulář, který je ke stažení zde "Reklamační list 2023" a odešlete jej na email info@nabytekvalmo.cz Formulář výrazně urychlí vyřízení vaší reklamace. Pokud nemáte možnost sepsat formulář v elektronické podobě, můžete si formulář vytisknout a zaslat nám jej v tištené podobě. Vyplňte všechny potřebné náležitosti uvedené ve formuláři.
 

Jak nejlépe postupovat v případě reklamace zboží?

Co udělat? Jak to provést? Dokumenty, soubory
1. Informujte nás Kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky ---
2. Zašlete bližší informace - fotografie + popis... Pošlete e-mailem fotografie, videa...atp. Z takto zaslaných informací posoudíme, jakým způsobem nejlépe reklamaci řešit.
---
3. Vyplňte reklamační list Vyplněním formuláře urychlíte tím celý proces. Reklamační list 2023
4. Zašlete zboží / vyčkejte na zboží Na základě dohody s našimi pracovníky zašlete reklamované zboží na naší adresu případně vyčkejte na dodání jiného, náhradního zboží. Bližší informace jsou vždy dohodnuty individuálně.
---


Nejčastější dotazy

Je potřeba reklamovat celý produkt, nebo stačí vrátit jen tu rozbitou část? Pokud  je možnost, zašlete nám fotografie poškozeného zboží a náš reklamační pracovník s vámi domluví detaily. V mnoha případech je snadnější a bezpečnější zaslat pouze vadnou část a vyvarovat se tak poškození celého zboží např. během přepravy.

Zboží přišelo nekompletní?

Kontaktujte prosím naší zákaznickou podporu a zašlete nám fotografie balení,  štítku a přepravního obalu. Obratem vás budeme kontaktovat a domluvíme se na řešení.

Co dělat, když mi přišel produkt s vadou, která nejde nafotit?

Kontaktujte prosím naší zákaznickou podporu na e-mailu info@nabytekvalmo.cz nebo tel. čísle +420 603 282 127 se kterou se domluvíte na další postupu.

Co dělat, když přišlo jiné zboží než jsem si objednal/a?

Kontaktujte prosím naší zákaznickou podporu na e-mailu info@nabytekvalmo.cz nebo tel. čísle +420 603 282 127 se kterou se domluvíte na další postupu.


Nenašli jste, co jste hledali?

shipping-g7df3c2648_1280 info@nabytekvalmo.cz | info@nabytek-valmo.cz
phone-gcb154cdad_640 +420 603 282 127 | +420 739 300 868
icon-gdbec16179_640 V pracovních dnech od 9:00 do 16:30

Vrácení zboží

Zboží Vám nevyhovuje či neodpovídá vašim představám? Samozřejmě jako spotřebitel (mimo kupujícího na IČO) máte právo na vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodu.

Jak nejlépe postupovat v případě vrácení zboží?

Co udelat? Jak to provést? Dokumenty, soubory
1. Informujte nás Ideálně nám zavolat případně napsat na náš e-mail. Pro urychlení celého procesu doporučujeme zároveň vyplnit i příslušný formulář. Folmulář_Odstoupení_od_spotřebitelksé_smlouvy_2023
2. Odešlete/doručte zboží Doručit zboží na náš sklad/prodejnu v Mimoni ---
3.

 

Nejčastější dotazy k vrácení zboží

Od Vracím zboží. Jak dlouho potrvá, než mi vrátíte peníze?

Je možné vrátit zboží na prodejně?

Jak připravit zboží pro vrácení, a jakým způsobem vrátit?

Bude vrácení stát stát nějaké peníze?